lördag 25 juli 2009

Örngott till vetekuddar

Nu har de kommit! Jag har fått hem uppsydda kuddvar till mina axelvetekuddar, med och utan krage.
Hittills har jag bara sytt kuddvaren på beställning, men det är mycket bättre att ha ett lager hemma. Dels blir det ett lägre pris och dels så finns det för snabb leverans inom kort att välja direkt i e-butiken.

Ett kuddvar skyddar vetekudden från både nötning och smuts, och jag rekommenderar verkligen att använda ett. Det förlänger livet på kudden! Kuddvaren är i linnefärgat ekolin.
Jag tänker mig att lägga ut det som vara att köpa till sin vetekudde, men även som ett paket att köpa i set med sin vetekudde.
Vill man ha ett annat tyg kan man fortfarande beställa att få ett uppsytt, men då till ett annat pris. Vill man sy själv så finns mönstret att köpa i e-butiken.
Som alltid, välkommen in!

2 kommentarer:

Vita Novum sa...

Hej Pernilla!

Vad glad jag blir att du blev nöjd. Alltid kul att höra att det blev bra. Du är varmt välkommen tillbaka! :) Ha en skön helg!

Hälsningar Karin

Angel.Pearls sa...

Kul att du kikade in hos mej! Så praktiskt med kuddvar till vetekudden!!Kram//Eva