måndag 20 december 2010

Och vinnaren är...

Så, efter lite kärt morgonstök med att få iväg beställningar innan posten hämtar, så har jag dragit en vinnare i min utlottning på ett armband med fattigspets och svartstick.

Det har varit så roligt att läsa varje anmälan, via blogg, och mail. Jag har hittat till några för mig nya bloggar och webbsidor också på grund av er som anmält sig. Tack så mycket alla för att ni tittat in hos mig!

Snön faller tät och ymnig. Vi har skottat flera gånger. Här har jag ställt ut lottburken med lotterna i snön.

Och vinnaren är... Gerda, Idemakeriet! Grattis!  Gerda har en underbar blogg för den som har missat det. Hon är multikreativ och har verkligen öga för vad som är vackert.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Det finns nåt till dej på min blogg.

Angel.Pearls sa...

Grattis till vinnaren! Ska kika in till Gerdas blogg. Ha en riktigt skön helg! Kram Eva