lördag 18 december 2010

Snart är det dragning

...på min utlottning av ett av mina armband  i lin med fattigspets och svartstick. Läs mer om utlottningen här.
Tack alla ni som har svarat och anmält en eller flera lotter. Det glädjer mig så mycket!

Jag tycker att det finns vissa paralleller med björkens färger och strama skirhet.
Fortfarande finns det lite tid till måndag morgon då jag lägger alla lotter i en burk, blandar noga och drar en vinnare.
Ha en härlig fjärde advent, och försök att njuta lite av julens under. Det är så lätt att bara se alla måsten...

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Så vackert armbandet är. Hoppas på tur hos dej.
Tittade in för att önska dej en trevlig fjärde adventshelg.
Kram Birgitta

Ingelapingela sa...

Ja, jag kan inte annat än hålla med Birgitta hur vackert armbandet är! Klart jag också hoppas på fru fortuna :-)