onsdag 8 december 2010

Utlottning av Armband fattigspets och svartstick

Brrr, nu gnistrar snön vit på träden och kylan kryper in i springorna. Temperaturen faller under -20 grader igen och jag får elda på i vedspisen.

Det står inte på förrän julen är här och vädret ger julkänslor. Det är riktigt läge att tända ljus, mysa, skriva julklappslistor och dricka glögg.
Jag tänkte ge ett litet tips på en julklapp, till dig eller någon du bryr dig om. Var med i utlottningen av ett av mina armband i lin med fattigspets och svartstick!

Så här gör du för att vara med i utlottningen:

EN lott - Skriv en kommentar på bloggen eller maila att du vill vara med i utlottningen. Ange kontaktuppgift och vilken storlek på armband du vill ha. (Läs mer om armbandet och storlekar i e-butiken)
TVÅ lotter - Lägg ut på din blogg eller hemsida och /eller maila dina vänner om utlottningen. Kopiera gärna bilden ovan. Passa gärna på att bli följare av denna bloggen också :)

Måndagen den 20 december - på morgonen - lägger jag alla lotter i en burk och drar en vinnare. Denne kommer att publiceras här på bloggen och kontaktas separat. Det vore jättekul om du ville vara med i utlottningen!

För den som har intresse av svartstick har jag sammanställt en liten text om det. Den ligger som artikel på Tips-sidan och här.

Ha en härlig advent!

8 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Vad roligt att du vill vara med i min utlottning. Jag vill gärna vara med och försöka vinna ett fint armband st XL av hos dej.
Jag länkar också och du finns med i min blogglista.
Jag fryser idag, vi hade -26 i morse och det är alldeles för kallt. Nu är det väl -19.
Önskar dej en fortsatt skön adventstid.
Kram Birgitta

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar hos meg, og så moro at du deltar på julekalenderen min, og har linket til den! Jeg bruker veldig mye tid på julekalenderen for tiden, så det blir dessverre liten tid til å se på andre blogger! men jeg forsøker! Så hyggelig med lotteri - flott permie! Jeg skal linke på siden min, og tar 2 lodd!

Ha en fin førjulsdag!

Klem Cathrine :-)

idémakeriet sa...

Hejsan,
Oj vad roligt med ett lotteri, ja tack jag vill vara med, så fint du gör.
Ja man kan verkligen säga att vi har fått vinter som bara den.
Vi har haft några snöfria dagar nu och nu ser jag att det har börjat att snöa igen.
Ha det så mysigt inomhus med glögg pepparkakor och annat gott.
Kram Gerda

Ingelapingela sa...

Hej på dej!

Fattigmansspets har jag då aldrig hört talas om... förut! Men vad fint det är. Tack för lektionen. Nu har jag lärt mig något nytt. Kul att du skriver om dess ursprung också. Klart jag önskar vara med i din utlottning.

Ingela i Åhus

Angel.Pearls sa...

Åh, armbandet är underbart vackert! Vilket hantverk Pernilla!! Länkar m bild hos mej o håller tummarna -ett S skulle passa perfekt om jag har turen på min sida! Ha en fin helg/ Kram Eva

Gunilla sa...

Fantastiskt vilket arbet du lägger ned på att tillverka sådana armband.

jag vill hemskt gärna vara med på din utlottning.
Och om jag har den stora turen att vinna så är min storlek. M.
Jag lägger mig som följare till din intresanta blogg ochså.
Länkar naturligtvis.

Hoppas på en riktigt stor tur.

Ha det gott
kram/Gunilla

Carita sa...

Jag är gärna med :) Och storlek S blir nog bra!

Ha en fin dag!
Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Lena/isis sa...

Supersnyggt!! Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat . S blir nog bra om jag har turen på min sida. Kram