onsdag 12 januari 2011

Award

Jag fick en award och en utmaning innan jul, av väverskan och filosofen Charlotte, Ateljé Svartvitt.

Tack så mycket Charlotte för att du tänkte på mig. Det värmer!
Denna award innebär den utmaningen att man ska lista 7 saker om sig själv och sedan sända vidare, till kanske 7 bloggare man känner för.

Det tål att klura på 7 saker om en själv, men nu är det så dags..!

1. Jag är en "husmus" som trivs bra i hemmets vrå, med pyssel, matlagning och trädgård.
2. Jag är så glad över min lilla familj som jag älskar mycket.
3. Jag läser gärna böcker och gillar speciellt Nora Roberts för hennes varma ton som även kan vara ruskigt spännande.
4. Jag ägnar mig åt Yoga, men inte så regelbundet som jag skulle behöva...
5. Min favoritfärg framför alla är vårgrönt.
6. Jag älskar gamla hus, arkitektur och inredning.
7. Jag finner inspiration i dräktskick, gamla linnelakan och funderar en del över tid. Min vision och målsättning är att skapa mig ett varumärke, arbeta som designer och ha återförsäljare av mina kollektioner i lin och naturmaterial med rot i folklore och tradition.

Denna award rullar vidare:

Dessa skulle jag vilja ge en award. Det är de värda!
Självklart får Charlotte tillbaka den, även om du redan har listat 7 saker om dig själv...


Jag hoppas att ni vill ta emot awarden och ser fram mot vad ni skriver!
Kram!

6 kommentarer:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Pernilla!
Tusen takk for awarden - det var veldig hyggelig! Jeg har fått en liknende award tidligere, hvor jeg skrev 7 ting om meg selv, men jeg skal forsøke å finne på 7 nye ting, hvis jeg kan?!

Jeg ønsker deg en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Angel.Pearls sa...

Tack du söta!! Gillar speciell sista punkten på Din lista -om dina visioner!! http://angelpearls.blogspot.com/2011/01/i-have-been-given-stylish-blogger-award.html
Ha en skön dag, Kram o lycka till Eva

Birgitta sa...

Tusen tack för att du tänker på mej och ger mej en award. Det värmer så här i vinterkylan. Det är inte så lätt att skriva 7 saker om sej själv nu igen. Ska klura lite på det och se.
Roligt att läsa lite om dej också.
Ha en fortsatt skön vecka.
Kram Birgitta

idémakeriet sa...

Tusen tack gumman, vad snällt av dig att ge den fina awarden till mig.
Roligt att läsa om dina 7 punkter, jag känner en del från dig i mig.
Jag ska nu i helgen göra en ny inlägg där jag tänkte visa den fina vinsten jag vann hos dig och vem vet har jag då kommit på 7 punkter, svår det är.
Ha nu en skön helg.
Kram på dig.
Gerda

idémakeriet sa...

Nu äntligen kom det ett nytt inlägg från mig, jag gjorde lite reklam för dig om det är ok för dig.
Ha en skön kväll.
Kram Gerda

Stimmerbo KERAMIK sa...

Tusen Tack Pernilla för Awarden! Har inte så bra koll på vad det innebär men ska kika rikigt noga hur du gjort!

Kram! //Leni