tisdag 15 februari 2011

Speciell modell av baddräkt

En ny modell, en allt i ett baddräkt har sett dagens ljus och är snart redo för försäljning. Det är Virpi Annelie - V.A Design Sweden som står för den.


Det är en allt i ett baddräkt som består av tre delar som man kan kombinera till olika utseende och funktioner. Dels är det en strandklänning med kjol och urringad rygg, dels är det en bikini med eller utan kjol.

 Spännande och funktionell design, där jag varit inblandad med lite råd och lite dåd i såväl konstruktion av plaggen som hemsidan. Leveransstart i maj, men titta gärna in och inspirera dig på V.A Designs webbsida så länge.

5 kommentarer:

Birgitta sa...

Vilken fin baddräkt med flera bra funktioner.
En kram kommer till dej också.
Birgitta

Ingelapingela sa...

Vilken läcker baddräkt!!!

Angel.Pearls sa...

Snygga kombinationer! Tack-Mina tags o kort beställer jag från Vistaprint. Tagsen är egentligen visitkort som jag fixar till..Ha det gott/ Eva

idémakeriet sa...

Tack för din söta hälsning.
Visst är alla florabilder så fina.
Jag kan inte få nog av de.
Jag har inte hittat bilderna på nätet för att kunna skriva ut de, jag har scannat bilderna av ett original och sedan har jag skrivat ut de.
Bilderna som man hittar på nätet har inte samma resolution som jag vill ha de och så är de flesta så små och när man vill blåsa upp de blir de bara suddiga.
På tradera är det rätt så ofta folk som säljer en bunt florabilder för en rimlig peng.
Annars får du höra av dig igen för jag har här en hel hög med bilder som jag kan tänka mig sälja.
Ha en skön dag.
Kram Gerda

Charlotte sa...

Tittar in emellanåt! Gläds att se bikinin! Det får mej att inte tappa hoppet! Trevlig helg!