onsdag 5 december 2012

Lyst Nyhetsbrev december

Nu har jag sänt ut ett nyhetsbrev till dem som har antecknat sig för en gratis prenumeration av det. 

Det blir några stycken om året, och där tipsar jag om produkter och nyheter och brukar ha med någon beskrivning eller liknande. 

Vill man få nyhetsbreven från Lyst anmäler man sig här.

Men givetvis är man välkommen att lägga sig som följare på bloggen, där mycket hamnar, som inte kommer i nyhetsbreven, och även att gå in på Facebook och "Gilla" Lyst så får man dessa små uppdateringar. 
Även om man inte är följare så hjärtligt välkommen att titta in på impuls!

Med önskan om en fin advent! Snön kommer med råge här i alla fall, och julstämningen infinner sig :)

1 kommentar:

Helene sa...

Hej!
Har som skoluppgift (Hantverk och Design Kalix Folkhögskola/ Distanskurs)gjort ett armband med svartstick och fattigmansspets... hoppas du inte misstycker!?
Kolla på min blogg så ser du... om du inte gillar att jag har plagierat ditt armband så tar jag bort inlägget!